Paladyn Paladyn jest magiczną odmianą rycerza. Paladyn para się magią elektromagnetyczną. Zastosowanie tej magii mamy wyjaśnione w Liście stylów magicznych. Paladyni są bardzo lubiani w miastach. Klasa ta może stać na straży w mieście przy bramach, na dworze królewskim oraz bardzo często SA zatrudniani do prywatnej ochrony Księcia Doriana Alverena. Paladynem może zostać: - Człowiek - Elf
Mag Mag to klasa którą każdy lubi. Bardzo często magowie pomagają ludziom. Magowie wolą być w odosobnieniu od innych ludzi lecz lubią się od czasu do czasu pokazywać na mieście i pomagać mieszkańcom. Przykładem odosobnienia jest Dorian Alveren. Rzadko się pokazuje na mieście. Wyjątkami są kontrole na Ziemiach Sentericko co miesiąc i przeróżne ogłoszenia omawianych przez niego na forum miasta. Magiem może zostać: - Człowiek - Elf - Krasnolud
Druid Druid to klasa boska. Magię otrzymali od boga Sene. Bóg Sene był bogiem żywiołów Alandir. Druidzi godzinami przesiadują w świątyniach i wznoszą modły do ich boga by wzmocnił ich wiarę i magię. Czasami godziny modłów sprowadzają złoto a inne srebro. W każdym bądź razie modły sprowadzają dobrobyt. Drudzi są bardzo silną klasą. Druidem może zostać: - Człowiek - Elf - Wilkołak - Krasnolud
Nekromanta Nekromanta to ciemna klasa. Nikt nie lubi nekromantów i za chodź małe wykroczenie są karani więzieniem. Każdy boi się Nekromantów bo każdy z nich podpisuje pakt z diabłem. W różnych lokacjach takich jak szpital nie są mile widziani więc często po ciężkiej walce nie warto liczyć na pomoc lekarzy. Nekromanci za to mają władze w karczmie gdyż każdy się boi tej klasy a karczma nie jest ogarnięta prawem. W karczmie zatem można robić co się chce. Nekromantą może zostać: - Człowiek - Elf - Wampir - Wilkołak
Rycerz Rycerz to klasa stojąca na czele prawa. Od wieków rycerze zazdroszczą paladynom ich wspaniałych zdolności. Za to rycerze umieją wspaniale władać mieczem, kuszą i innymi broniami. Rycerze stoją często na wartach w wieżyczkach strażniczych i z stamtąd pilnują czy wszyscy przestrzegają prawo. Rycerzem może zostać: - Człowiek - Elf - Krasnolud
Wojownik Wojownik to klasa wolna. Chodzi po świecie i walczy z różnymi wojownikami. Wspaniale włada mieczem i może zabić nawet kijem. Znają się na sztukach walki i dużo wiedzą o ziołach, zwierzętach i różnych lokacjach. Wojownikiem może zostać: - Człowiek - Krasnolud
Pirat Piraci podróżoją ciąglę po morzach i kradną tam gdzie się zatrzymają. Lecz niektórzy Piraci tylko poszukują przygód. Ta klasa nie ma honoru. Są gorsi od barbarzyńców. Zabijają brutalnie i z zaskoczenia. Piraci uważają się za władcy mórz ale to często ich gubi. Ich chciwośc nie zna granic. Nikt nie lubi piratów i nie są mile widziani w miastach. Piratem może zostać: - Człowiek
Barbarzyńca Barbarzyńca to klasa bez honoru. Często podróżują po świecie i szybko zdobywają kolejne poziomy. Jak dasz złapać się w sidła barbarzyńcy nie masz szans na przeżycie. Klasa ta posługuje się często toporem. Barbarzyńcą może zostać: - Człowiek - Krasnolud - Wilkołak
|