Tutaj znajdziesz jaką zdolność zdobywa dana klasa walcząca w zależności od poziomu
Rycerz: (Poziom 1) Atak pięściom
(Poziom 2) Atak nogą
(Poziom 3) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 6 (Poziom 6) Potrójne cięcie mieczem
(Poziom 7) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 15
(Poziom 15) Pięciokrotne cięcie mieczem
(Poziom 16) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 18
(Poziom 18) Super obrona tarczą
(Poziom 19) Tracza anty magiczna
(Poziom 20) Atak z zaskoczenia
Pirat: (Poziom 1) Rzut sztyletem
(Poziom 2) Walka mieczem
(Poziom 3) Walka wręcz
(Poziom 4) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 7
(Poziom 7) Umiejętność korzystania z eliksirów
(Poziom 8) Umiejętności tworzenia eliksirów Szybkie uniki
(Poziom 9) Wspinaczka
(Poziom 10) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 18
(Poziom 18) Niszczenie wojowników lepszych od siebie Wiedza o eliksirach
(Poziom 19) Brak nowych umiejętności
(Poziom 20) Walka wszystkim Tworzenie eliksirów kopiujących magię
Barbarzyńca: (Poziom 1) Walka toporem
(Poziom 2) Walka sztyletami Walka mieczem
(Poziom 3) Walka wręcz
(Poziom 4) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 10
(Poziom 10) Odporność na klątwy
(Poziom 11) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 15
(Poziom 15) Ogniste cięcie toporem (Tak szybko uderza że przeciwnik się pali)
(Poziom 16) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20
(Poziom 20) Sztuka 300 cięć
Wojownik: (Poziom 1) Walka kijem
(Poziom 2) Walka sztyletem
(Poziom 3) Walczący bieg (Wojownik szybko biega i atakuje sztyletem)
(Poziom 4) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 10
(Poziom 10) Walka mieczem Strzelanie z kuszy
(Poziom 11) Tworzenie swoich broni
(Poziom 12) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 16
(Poziom 16) Szybkie uniki
(Poziom 17) Brak nowych umiejętności aż do poziomu 20
(Poziom 20) Odparcie ataków magicznych
|